“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Monday, July 27, 2009

Drog av skorna 27/7

Mer bilder från David Lichman kursen 11-12 Juli ISLÄNNINGAR!!!
Fotfolket.
En mycket besvärad Mr Håleryd kom till grinden igår och "sa" snälla ta bort de hemska flugorna. Fy vad dom är jobbiga nu. Men det var inte så farligt ute på ridbanan.
Vi började online med presseningen det går bättre och bättre, var på med båda framfötterna relativt fort och gick över. Han har ju gjort det förut men inte confident så när jag väl bad om det lugnt så insåg jag att hmmm... det här var ju inte riktigt ok.
Ulrika gav mig en bra ide om hur hon förbättrat galoppen (balansen) genom att öva upp och ha en bra sideways med lite tempo, så det testade vi i lite fortare och det gick helt ok. Men det kändes som att jag gjorde mer än Panter :-) Hoppade upp och red lite, han travade men kändes lite stel, så det fick bli squeeze mellan 2 tunnor, han gillar inte saker i zon 5 men brydde sig inte om det igår.
Mycket friendly runt huvudet med sticken från ryggen, åhhh vad han tyckte att det var äckligt.

Skorna börjar glappa så jag drog av dom.

No comments: