“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Sunday, July 4, 2010

Värmen består... Panter är inte så glad för alla flugor och blinningar. Hästarna har fått stå inne under dagarna och det tror jag att de uppskattar.
Red freestyle ca 25 minuter igår. Follow the rail i skritt väster varv. Det var stor skillnad bara sedan sist jag red honom. Han kunde gå närmre staketet och jag kunde använda benen mer istället för tyglarna, häftigt :-) Han frustade en hel del speciellt mot slutet å då kändes det riktigt bra att avsluta. Kursen har fått mig att förstå att Panter behöver SÅ mycket consistensy, det är rytm och relaxation jag vill ha innan jag ens ber om något annat och det kan ta en stund att få Panter att slappna av.
Online: 10 min
Freestyle 25 min

1 comment:

Marion Princic said...

kul att läsa :)))
xox