“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Wednesday, October 28, 2009

T S T L


Idag när jag var på väg till jobbet och satt vid ett rödljus och väntade fastnade min blick på bilen snett framför mig. Anledningen var den att hans nummerplåt var TSL å detta fick mig givetvis att tänka på Pat Parellis T S T L = The recipe for success:

T = Talent "Is what you are born with"

S = Skill " Is what you develop"

T = Try " Is intestinal fortitude, that -never-give-up- factor"

L = Luck " is spelled W-O-R-K and is defined as "when preparation meets opportunity."
Enligt Pat kan man betygsätta sig (1-10) i var av en av dessa och på den punkt men kommer under 7 borde man lägga lite extra fokus. Hmmm interesting...... :-)

3 comments:

Elisabeth said...

Haha det kallar jag en riktig Parellistudent. Du verkar förresten ha en hel del av alla TSTL :)

Eva Östman said...

Återigen tack för att du påminner oss om bra saker!

Sofie said...

Ha ha tack, ja man är ju lite Parelli skadad :-)