“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Thursday, July 23, 2009

Jätte fint ekipage, tjejen heter Ann hästen vet jag tyvärr inte, duktiga var dom i alla fall och denna bilden gillar jag skarpt :-)

Jag har ju inte fått ordning på mina antekningar från David Lichman kursen, borde nog ta och fixa det i helgen så jag kan skriva lite om vad vi lärde, det var ju en hel del det.

Jag sätter in en bild eller kanske flera så länge :-)

4 comments:

Elisabeth said...

Mycket vacker bild!

Ulrika said...

Det är ju väldigt praktiskt om du skriver om Lichman-kursen så får jag hjälp med att minnas. Allt är fortfarande ganska huller om buller i mitt huvud. Kanske har jag för mycket nattjobbsludd för att få ordning på det hela.

:)

Anonymous said...

Hej! jätte fin blogg! jag älskar bilderna! ta gärna en tit på min nya blogg! :)
vi ses!
www.singhorse.blogg.se

Caija said...

Jag är rätt säker på att det är Anne och hennes islänning Gyllir som är på bild :)

Hälsa gärna på mig och min Harry på:

http://harrybus.blogspot.se/