“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Friday, July 17, 2009

Helena o Smokey, Marianne o hennes fina häst, Linda o Blacken och Martin.
Jag och Panter på finess lektion.
Linda och en välförkänt öl :-)
Panter var duktig, jag hade däremot lite svårigheter.
Vi provar hur bra/dålig vår liberty är inför Martins lektion.

Här kommer lite mer bilder från årets Martin Wimmer kurs.
Som sagt tidigare så var det SÅ skoj att vara med på den och jag längtar tills nästa gång :)
Känner att eftersom jag är lite av en fotogalning så kommer det nog att vara mycket foton på denna blogg :-)

(Om det är någon som är med på någon bild som inte vill vara med så får ni säga till så tar jag bort dom/den.)

1 comment:

Elisabeth said...

Roligt med så mycket bilder. Vad mysigt ni verkar ha, trevligt gäng och mycket ungdomar också. Lite synd att Sverige är så långt och bensinen så dyr, man vill vara med :)