“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Monday, May 30, 2011

1 År sedan Colorado...

Härlig utsikt och natur.

Jag och Josefin "hanging out at the honey comb" I bakgrunden ser man Pat´s arena (big top) Hela glada Fast Track gänget.



jag och Josefin på Öppet Hus dagen.

Jag och min fina lease häst Lakota.


... tiden springer iväg men samtidigt så känns det att oj vad mycket det har hänt det senaste året. I maj 2010 begav sig jag och Josefin till Colorado för att göra 4 veckors Fast Track kurs på Parelli Centret. Det var både skrämmande, spännande och helt underbart. Pagosa Springs härliga natur blandat med otroligt trevliga och lika sinnade människor gjorde resan till ett minne för livet. Jag längtar verkligen till den dagen jag har möjlighet att återvända till Pagosa Springs...

1 comment:

Janine said...

You need another blog all in English, LOL. Love the pics though!!