“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Monday, August 2, 2010

I helgen har vi lekt med 45" linan online och planen inför audition filmningen, vi filmade en i söndags men jag vet inte om jag är nöjd med den så jag ska se på den igen innan jag bestämt mig :-) Det har blivit mer friendly game nu, läste igenom Panters horenality raport som jag bara skummat igenom innan och där står det ju tydligt att friendly game är den absolut viktigaste leken för right brain extroverts och hur viktigt det är att göra det tills de är lugna och mycket, mycket approach and retreat. Så i söndags blev det friendly med bollen, han är ok med den i zon 1 men ej i zon 3 tillslut kunde jag lägga den på ryggen på honom och rulla den under mgen. Pallen blir han bättre å bättre på behöver inte vara på honom hela tiden utan han går upp själv, behöver bara påminna honom när han glömmer bakbenen :-) Så vi filmade som sagt lite i söndags men han springer rätt spänd i circling game så vi går se om jag skickar det, tänkte mycket på att ha slack i linan och vara tydlig med vad jag vill för i tidigare filmningar tycker jag inte att jag varit det, det känns som om jag gör mycket men mitt kropps språk visar det inte... hmmm how intresting...
Red igår med, har inte gjort det på att tag men det känns som att follow det rail sitter bättre i skritt, inte så många korrigeringar och han var lugn.

No comments: