“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Sunday, June 6, 2010

Å det händer så mycket här att jag knappast vet vart jag ska börja... Idag är det söndag, vi tar det lite lugnt å vilar upp oss. Försöker få lite sol på andra delar förutom armar å ansikte som får tillräckligt under veckan :-) Vi ska rida lite i kväll för nu på dagen är det väldigt varmt. I går lördags var det Parelli games på förmiddagen. Jag och Lakota var med i online och liberty och det gick helt ok. Red honom även barbacka medans vi väntade mellan de olika stationerna och det gick bra, han har en mjuk trav som är lätt att sitta ner i. På eftermiddagen var vi och shoppade med Kim från Californien och Jennifer från Texas, det blev ett par jeans, ett linne och en skjortaGoodmans. I fredags hade vi lite sadling genomgång och genomgång med våra coacher som vi ska kommande vecka. Jag fick Rob å det är jag mycket glad för, Sam var med och höll i genomgången men han ska åka hem i morgon så det kommer att bli Rob resten av veckan. Jag och Lakota ska focusera på freestyle och finess eftersom det är de största svårigheterna för mig och Panter hemma så är det bra om jag får ännu mer savvy inom dessa. Här är helt underbart ...

3 comments:

Åsa Dalpraktiken said...
This comment has been removed by the author.
Åsa Dalpraktiken said...

Gick lite fort på första inlägget och stavningen blev därefter...

Kul Kul =)

Var ni tvungna att ta med utrustning till era lånehästar?

Sofie said...

De hade träns, carrot stick och western sadel för oss att hyra, har fått tag på engelsk sadel nu å det är jag glad över :-)