“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Monday, October 12, 2009

Teo försöker hitta på hyss....

Teo: Heey Peggen, Peggen vad gö du Peggen??? va gö du? va ska vi göa? vi kan ju inte bara stå hä.....
Teo: Kom igen detta är tråkigt, vi hittar på nåt...

Teo: Kolla Peggen, Peggen kolla vad jag kan... ser du... ser du...???


Teo: Peggen, Peggen kolla kolla, gör jag så här så kan du inte se mig längre..... Jag försvann, allt ble mörkt... ser du, ser du Peggen, Peggen , Peggen.....?????



3 comments:

Anonymous said...

Vilken rolig bildserie på Theos hyss!
Ser ut som ni hade det trevligt både hästar och människor!

/Frida

Sofie said...

Ja vi hade mycket trevligt och Josefin fångade honom i sitt rätta "jag" :-)

Josefin said...

Ja det var skoj!
Den pållen har två rävar bakom varje öra ;). //Josefin