“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Friday, September 11, 2009

Torsdag = Liberty...

Josefin och Teo
Gosse gosse gosse gooo...

Back up, please...

Päron till Panter....

... å päron till mig.

Gossen kommer i full fart.

Fullt ös.
Yo yo över bom.

Fina fina Panter :-)


Sideways.


Play the 7-games with an obstacle Circling
Lead by the....

Liberty är ju inte våran starka sida. Detta är ju bara 4 gången vi gör det på 2 år :-)
Så jag tänkte att jag får väl testa och se vad vi har.
Mycket unconfident när det gäller repet runt inhägnaden. Lekte först online men fokus på att han skulle vara uppmärksam på mig. Tog av grimman och provade lite friendly och porqupine, men i porqupine på bakdelen sa det swichh!! Och sedan sprang han iväg, när jag fick kontakt med honom och började backa kom han springande mot mig, så vi fortsatte lite till. Hade en bom på marken som vi använde som obstacle och gjorde squees, sideways och yo yo över. Det gick väldigt bra. Lite stick to me och swichhh !! så var han iväg igen i full fart men även nu komma han tillbaka med samma fart :-) en liten leksen Mr Håleryd. Sprang med honom i circling med sticken som kontakt på ryggen (som Martin sagt i sommras) för att han känner sig lite lost själv ute i circling. Efter ett tag testade jag att sända honom i circling och det gick bra, gav till och med lite galopp i höger varv. Så det kändes som ett mycket bra pass. Å en hel del bilder blev det oxå eftersom jag hade Josefin som fotograf. :-)

No comments: