“Your time is limited, so don’t waste it living someone else’s life.Don’t be trapped by dogma - which is living with the results of other people’s thinking.Don’t let the noise of other’s opinions drown out your own inner voice.And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.”- Steve Jobs

Saturday, August 1, 2009

Level 2 freestyle audition

http://www.youtube.com/watch?v=2BiBP9UJPaY

Panter kändes dock lite oren i traven så det blev inte så mycket av de...
Ush han får ju inte gå och bli halt nu :-(

4 comments:

Anonymous said...

Panter är en så oerhört stilig häst och du måste verkligen ha lagt ner ett stort och bra jobb på honom.

Hur är det med oreneheten nu? Från min amatörnivå av hältbedömningar så ser han kanske inte så halt ut som jag hade misstänkt något högre upp i kors, länd eller rygg. Träningsvärk? Spänningar? Om ni har tränat extra mycket? Fast jag vill verkligen understryka att jag kan mycket väl ha fel.

/U

Sofie said...

Han visade inget under filmningen men innan vi började filma så hade han svårt att trava i vänster varv. Vet inte om det kan bero på att vi övat galopp i båda varv i circling senaste tiden och han spänner sig så välldigt när han galopperar.

/Sofie

Ulrika said...

Då kan det vara träningsvärk, ju. för jag gissar att han har ett längre steg med bak och inte viftar så mycket med svansen i vanliga fall, som han gör i din audition.

Anonymous said...

Följer med intresse allt som händer på bloggen. Kul och ett jättebra sätt att följa vad du och Panter håller på med.
/Lars och Agneta